תמיכה
מערכת התא הקולי הכשר:
במערכות אלו תקבלו מספר כשר שלא יחסם בקומה הכשרה, המערכות בכפוף לתקנון הוועדה
מיד נביא לכם סקירה קצרה על המערכות, תודה שבחרתם טלביפ ו.. שיהיה רק בשמחות
במערכת זו תוכלו להקליט הודעות ולהעלות תכנים שונים לחברי התא הקולי
בשלוחה 1 - ישמעו המשתמשים את ההודעות והתכנים השונים שהשארתם בעבורם.
בהאזנה להודעות בשלוחה, ניתן להקיש כוכבית בעת האזנה לקובץ מסוים על מנת לנהל, בניהול הקובץ ניתן לשמוע את תאריך ושעת השארת ההודעה, וכן אפשרות למחיקת הקלטה על ידי זיהוי באמצעות סיסמת מנהל, וכן אפשרות להגיב למנהל הקו שהשאיר את ההודעה.
בשלוחה 2 - מנהלי המערכת מקליטים את ההודעות.
שימו לב כי על פי תקנון הוועדה מספר המנהלים מוגבל ל-5
בשלוחה 3 - תשמעו הוראות שימוש במערכת.
בשלוחה 4 - המשתמשים יוכלו להשתיק התראות למשך ימים, דקות, שעות לפי בחירתם.
בשלוחה 5 - המשתמשים ישמעו את מספר מנהל/י התא הקולי, פרטי התא הקולי, מספר המשתמשים, פירוט מספרי הטלפון של המשתמשים.
בשלוחה 6 - ניתנת אפשרות ליציאה והתנתקות ממערכת התא הקולי.
בשלוחה 7 - שלוחת ניהול הכולל, שמיעת הודעות שהושארו למנהל על ידי המשתמשים, הוספת והסרת משתמשים, הוספת והסרת מנהלים, שינוי סיסמה, הגדרת סיסמת כניסה בהתקשרות למערכת, שינוי פתיח, שינוי הגדרות שפה ומיקום פתיח.
בשלוחה 8 - ניתן להשאיר הודעות למנהל המערכת.
בשלוחה 9 - כל משתמש יכול להזמין מערכת תא קולי.
בשלוחה 0 - אזור אישי שם יוכלו המשתמשים להשאיר הודעות למשתמשים אחרים בתא הקולי וכן להאזין להודעות שהושארו עבורכם. בשלוחה
במידה וקיימת הודעה חדשה בתיבה האישית, תשמעו הודעה על כך מיד בכניסתכם למערכת
בשלוחה # - מיקום האחרון האזנה בקו.
לתשומת לבכם! כאשר מחברים משתמש לתא הקולי הוא מקבל התראה, כאשר חוזר למערכת, ישמע את מספר הטלפון של מנהל המערכת שחיבר אותו לתא הקולי.
מיד בכניסה הראשונית למערכת על המשתמשים לאשר קבלת ההתראות בהקשה על הספרות כוכבית אחת, במידה ולא הוקשו ספרות אלו, המשתמש לא מאופשר לקבלת התראות על פי חוק הספאם.